HARD ROCK CAFE

Rowery choppery na zamówienie - zdjęcia z Warszawy

Chopper Cycles ☠ Custom Bikes

Rowery i ramy rowerowe na zamówienie

Rowery i ramy rowerowe wykonane na zamówienie to podstawowa oferta radomszczańskiej marki rowerów customowych. Chopper Cycles: Custom Bikes by Artur Lechowski to przede wszystkim rowery na zamówienie wykonane według indywidualnego projektu. Rower custom wykonany na zamówienie to jedyny taki - niepowtarzalny design i kształt ramy rowerowej w konkretnym typie stylistycznym. W większości wykonane przez Artura Lechowskiego rowery to custom bike typu chopper i rowery cruisery.

Rowery customowe na zamówienie

Prace nad każdym rowerem zaczynamy od zebrania niezbędnych informacji. Przed przystąpieniem do projektowania indywidualnej ramy niezbędne jest również wykonanie pomiarów przyszłego użytkownika roweru. Wymiary samego roweru zależą od stylu w jakim będzie wykonany i zebranych informacji o przyszłym użytkowniku danego custom bike'a. Etap projektowania każdego roweru zakończony zostanie dopiero po akceptacji Klienta. Wcześniej do projektu wprowadzone zostaną ewentualne zmiany i sugestie zamawiającego rower. Jeżeli wszystko już jest ustalone i projekt roweru spełnia oczekiwania zamawiającego, wtedy można przejść do kolejnego etapu zamówienia, czyli do produkcji custom bike'a.

Ramy rowerowe typu custom

Wykonane rowery na zamówienie to zawsze indywidualny projekt ramy i niepowtarzalny styl całości. Wyposażenie jakie będzie zainstalowane, odpowiednio dobrane opony rowerowe i wygodne siodełko rowerowe to równie ważne elementy jak rama rowerowa

Gwarancją przyjemnej jazdy na unikatowym rowerze custom chopper lub rower custom cruiser wykonanym na zamówienie są również dobrze dobrane i odpowiednio wyregulowane przerzutki, hamulce i pasujące do całości wygodne siodełko rowerowe.

Zapraszam do zapoznania się z ofertą rowerów i ram rowerowych na zamówienie,
właściciel marki Chopper Cycles: Custom bikes,
Artur Lechowski, Radomsko

Serwis skuterów / naprawy i przeglądy techniczne

Dbamy o stan techniczny Waszych skuterów i motocykli

logo hard rock cafe small czarny bialy #irek86pl

Hard Rock Cafe Warszawa

Wykonane na zamówienie rowery customowe typu chopper bike cieszyły się sporą popularnością wśród klientów tej znanej marki. Rowery choppery zaprezentowane zostały na otwarciu jednej z restauracji marki Hard Rock Cafe. Custom bike typu chopper wykonany przez Chopper Cycles spotkał się z ludźmi w Warszawie. Rower na zamówienie zaprojektował i wykonał właściciel marki Chopper Cycles Artur Lechowski.

Rowery na zamówienie

rower typu chopper na zamówienie artur lechowski

Rower Chopper

Rowery Choppery na zamówienie wykonywane od podstaw. Począwszy od ramy rowerowej custom bikes po finalny rower custom typu chopper. Rowery tego typu charakteryzują się długim widelcem i szeroką kierownicą, a klasyczna pozycja i wygodne siodełko to prawdziwa frajda z jazdy.

rower typu cruiser na zamówienie artur lechowski

Rower Cruiser

Rowery Cruisery na zamówienie wykonywane od podstaw. Ramy rowerowe custom bikes wyposażone we wszystkie akcesoria i indywidualny styl tworzą niepowtarzalny rower custom typu cruiser. Rowery tego typu charakteryzują się wygodną kierownicą znaną z klasycznych cruiserów, a klasyczny design i dobrze wykonana rama customowa to sztuka na kołach.

rama rowerowa na zamówienie wg projektu artur lechowski

Ramy rowerowe custom

Oferujemy również wykonanie ramy rowerowej wg Twojego projektu. Projekty ramy rowerowej wykonujemy za dodatkową opłatą i każdy z naszych projektów to niepowtarzalna rama custom utrzymana w indywidualnym stylu dla danego typu roweru customowego.

Chopper Cycles

Więcej informacji, dodatkowe materiały i oferty wykonania roweru customowego lub ramy rowerowej na zamówienie. Wyślij do nas wiadomość ze strony podając dane kontaktowe i pytania lub interesujące Ciebie tematy, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualne propozycje, bądź interesujące Cię informacje.

Generalna zasada jest taka – gaźnika nie regulujemy bez potrzeby i nie poprawiamy prawidłowych jego nastaw. Jest dobrze? To nie ruszaj. Jeśli jednak czujemy, że nasz motocykl albo skuter zachowuje się inaczej niż zwykle wtedy interweniujmy. Jakie są objawy złej mieszanki i źle wyregulowanego gaźnika?

Oczywiście Junak czy Sokół wydaje się bardziej kultowy, ale oba te motocykle niekoniecznie były mniej awaryjne, a przede wszystkim były droższe przez co mniej dostępne i zdecydowanie bardziej skomplikowane pod względem obsługi i serwisu. Tutaj musimy również zastosować pewien podział dziejowy: Sokół wytwarzany był w zupełnie innych czasach.

Historia modelu RM 250 rozpoczęła się w roku 1975 i trwała z wieloma modernizacjami do roku 2008. Od samego początku dwusuwowe ćwiartki były bardzo popularne w świecie offroadowego motorsportu. Prawdziwy rozkwit tej pojemności przyniosły jednak lata dziewięćdziesiąte. Wtedy terenowe dwusuwy osiągnęły prawdziwie diabelną moc, ale przy okazji hamowały i zawieszenie zaczynało nadążać za obrotami kół.

Idziesz do garażu, wkładasz kluczyk do stacyjki, przekręcasz kranik i …. Scenariusze mogą być różne. Jeśli nie zaświecą się kontrolki i po wciśnięciu startera w garażu nadal będzie panowała cisza, na bank padł akumulator. Trzeba wyjąć go z motocykla i spróbować naładować. Jeśli w stanie rozładowania był przez dłuższy czas mogło dojść do zasiarczenia baterii i ładowanie niewiele pomoże. A trzeba było na jesieni wyjąć akumulator i podładować go ze dwa razy.

Gaźnik, to jeden z najważniejszych elementów skutera, o ile nie został on wyposażony we wtrysk paliwa. Wadliwe działanie, zła regulacja gaźnika jest częstą przyczyną niewydajnej pracy, gaśnięcia silnika na wolnych obrotach, nieoptymalnego spalania. To właśnie gaźnik odpowiada za tworzenie mieszanki paliwowo – powietrznej. W jego komorze dochodzi do tworzenia tzw. mgły spalinowej. Jest ona wtryskiwania bezpośrednio do cylindra. Poznaj budowę tego układu, przekonaj się, że regulacja i konserwacja gaźnika jest możliwa do zrealizowania w przydomowym garażu, bez użycia wykwalifikowanego warsztatu. Zobacz jak to zrobić krok po kroku. Powodzenia

Rower wyglądający jak motor typu chopper / rama custom dla dziecka

Rower wyglądający jak motor typu chopper / rama custom dla dziecka

Od wielu lat w Polsce pokutuje przekonanie, że najlepszy rower to góral. Rower górski otwierał zwykle listy prezentów komunijnych i należy już do klasyki polskich szos. Czy jednak jest to naprawdę najlepszy wybór z możliwych? Niekoniecznie.

Góral nie jest do miasta i jeśli kupiłeś sobie rower górski i używasz go w mieście, to zastanów się czy nie lepiej będzie wymienić opony na cieńsze. Szeroka opona nie nadaje się do jazdy po mieście z kilku względów. W szerokich oponach z górskim bieżnikiem występują większe opory toczenia, przez co przy jeździe po asfalcie musimy użyć więcej siły by rozpędzić rower. Poza oporem toczenia jest też opór aerodynamiczny – również większy niż w przypadku wąskiej opony.